sabatina 2017

2. – 5. studenog 2017.
Adriatiq Hotel Zora, Primošten

SABATINA 2017.

PRIJAVA za ocjenjivanje proizvoda PROPOZICIJE za ocjenjivanje proizvoda PRIJAVA za izlaganje na Burzi vina PRIJAVA za sajam i promociju OBRAZAC za rezervaciju hotelskog smještaja PROGRAM Sabatina 2017. / okvirni

ARHIVA SABATINA

Poštovani prijatelji Sabatine,

27. Međunarodni susret vinogradara i vinara Sabatina 2017. održat će se od 2. – 5. studenog 2017. u Šibensko-kninskoj županiji, Primošten, Adriatiq Hotel Zora

Sabatina je tradicionalna manifestacija koja godišnje okuplja vinogradare, vinare, vinarske zadruge i tvrtke, stručnjake, sommeliere, proizvođače i distributere vinogradarsko-vinarske opreme, ugostitelje, trgovce, predstavnike resornih ministarstava, medije i druge sudionike vezane uz vinogradarstvo i vinarstvo iz hrvatskih vinskih regija i inozemstva, a svake godine održava se u drugoj dalmatinskoj županiji.

Cilj Sabatine je edukacija i povezivanje vinogradara i vinara međusobno, sa strukom, te s ostalim gospodarskim subjektima izravno vezanim za vinogradarstvo i vinarstvo. Osim gospodarskih subjekata iz Hrvatske interes za sudjelovanjem pokazali su i oni iz Francuske, Austrije, Mađarske, Njemačke, Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Sabatina je prilika za razmjenu iskustava, povezivanje, informiranje te nove poslovne kontakte i razgovore, a prepoznata je po dinamičnom trodnevnom programu koji, osim stručne edukacije i rasprava u okviru znanstveno-stručnih skupova, uključuje i vođene degustacije vina, praktične radionice, prezentacije u vinogradu, predstavljanje projekata, inovacija i sl. U suradnji sa znanstveno-stručnim, obrazovnim i drugim institucijama, razvija se kvalitetan trodnevni program s aktualnim temama i informacijama.

Po riječima danas najuspješnijih vinogradara i vinara, Sabatina ostavlja trajan i pozitivan pečat na njihove živote, na njihov poslovni put. Upravo na Sabatinu dolaze radi ugodnog i pozitivnog okruženja sa svojim poslovnim suradnicima i prijateljima, a uz kušanje više od 300 raznih vina zaključuju se brojni novi poslovi.

Na sajmu vinogradarstva i vinarstva, te burzi i izložbi vina svoje proizvode predstavlja oko 300 izlagača – vinarskih zadruga, OPG-a, obrta i tvrtki iz Hrvatske i inozemstva.

PREZENTACIJA NA SAJMU VINOGRADARSTVA I VINARSTVA

Svoju tvrtku i proizvode možete promovirati u okviru programa Sabatine i/ili izlaganjem na Sajmu vinogradarstva i vinarstva. Detaljnije informacije o načinu promocije tvrtke i izlaganju na sajmu vinogradarstva i vinarstva pogledajte u Prijavi:


PRIJAVA za sajam i promociju

DOSTAVA UZORAKA VINA I JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA NA OCJENJIVANJE

S ciljem promocije te povećanja kvalitete i potrošnje hrvatskih proizvoda, okupili smo tim ovlaštenih stručnjaka koji vrše analizu i ocjenu kvalitete i izgleda ambalaže vina i jakih alkoholnih pića. Ovo je prigoda da Vi i Vaša vinarija, sa svojim proizvodima koji su dio Vaše osobnosti, postanete član ove vinske obitelji. Uzorke Vaših proizvoda - vina i/ili jakih alkoholnih pića - možete dostaviti na ocjenjivanje, kao i za prezentaciju u okviru Sabatine.

PRIJAVA za ocjenjivanje proizvoda PROPOZICIJE za ocjenjivanje proizvoda

Uzorci vina i jakih alkoholnih pića dostavljaju se do 2. listopada 2017. (ponedjeljak),
s iznimkom mladih vina koja se mogu dostaviti do 16. listopada 2017. (ponedjeljak).

Uzorci za ocjenjivanje i sudjelovanje u natjecanju mogu se dostaviti na nekoliko lokacija i to:

SPLIT
od 1.9.2017. do 2.10.2017.

mlada vina do 16.10.2017.

OSOBNO ili POŠTOM radnim danima od pon.-pet. u vremenu od 7,00 – 15,00 sati na Zadružni savez Dalmacije, 21000 Split, Kamila Tončića 4

ZADAR samo dana 30.9.2017. (subota)
OSOBNO u vremenu od 9,00 – 14,00 sati na adresu: Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića, Zadar, Dr. Franje Tuđmana 24/h.

MOSTAR od 1.9.2017. do 2.10.2017.
OSOBNO ili POŠTOM radnim danima od pon.-pet. u vremenu od 9,00 – 15,00 sati na adresu: Federalni agromediteranski zavod (Laboratorij za vino), 88000 Mostar, Biskupa Čule 10, BiH

MLADA VINA
mogu se dostaviti do 16.10.2017. na navedenu adresu u Splitu

Ocjenjivanje kvalitete i izgleda proizvoda po pojedinim kategorijama vrši pet zasebnih povjerenstava, sastavljenih od renomiranih certificiranih ocjenjivača, a proglašenje najboljih proizvoda tj. Šampiona Sabatine događa se na Sabatini dana 4. studenog 2017. u Adriatiq Hotelu Zora u Primoštenu.

Vaše proizvode možete i samostalno predstaviti na Sabatini putem degustacijskog štanda na Burzi vina. Obrazac Prijave za izlaganje na Burzi preuzmite na donjem linku i popunjenog pošaljite do 20.10.2017. na mail info@zsd.hr ili fax. 021/348-408

PRIJAVA za izlaganje na Burzi vina

REZERVACIJA SMJEŠTAJA NA SABATINI U ADRIATIQ HOTELU ZORA

Cijene smještaja i prehrane u Adriatiq Hotelu Zora:

PANSION

Cijene po osobi i danu (u HRK)1/3

1/1 1/2
Puni pansion (FB) 435,00 365,00
Polupansion (HB) 405,00 335,00
Noćenje + doručak (BB) 385,00 315,00

U cijene je uključen PDV.
Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 7,00 HRK po osobi i danu

Cijene pojedinačnih obroka za sudionike koji nisu na noćenju u Hotelu iznose:

  • vanpansionski obrok (ručak ili večera) 80,00 HRK po osobi i obroku
  • svečana večera (subota, 4. studenog 2017.) 120,00 HRK po osobi

Sudionici Sabatine sami vrše rezervacije smještaja izravno Hotelu, popunjavanjem Obrasca za rezervaciju smještaja i slanjem istog na mail: ivana.toric@adriatiq.com ili fax: 00385 (0)22 571 120

OBRAZAC za rezervaciju hotelskog smještaja

Dodatne informacije u vezi smještaja u Adriatiq Hotelu Zora zatražite na tel: 00385 (0)22 570 048 Kontakt osoba u Hotelu za rezervaciju smještaja: Ivana Torić Milutinović Detaljnije informacije o Sabatini potražite u Zadružnom savezu Dalmacije na tel. 00385 (0)21 348 388






 
Copyright © 2001-2011 Zadružni savez Dalmacije. Sva prava pridržana. Izrada i održavanje Novacom.